• ۰۷ مهر ۱۴۰۳

بوت کمپ AZ-104

اسامی برگزیدگان اسکالرشیپ بوت کمپ اژور ادمین مایکروسافت فارسی اعلام شد

☀️ سلام تابستان! 🏖️😎
تابستان باگرمای دلپذیرش انرژی و شور و شوق را در وجود ما چند برابر می‌کند و بهترین زمان برای استفاده بهینه ازفرصت‌ها و دستیابی به اهداف جدید است. تابستان زمانی است که ما می‌توانیم با انرژی بیشتری به یادگیری و توسعه مهارت‌های جدید بپردازیم و این انرژی به ما انگیزه می‌دهد تا به سوی موفقیت قدم برداریم. در این میان، کامیونیتی مایکروسافت فارسی با آغاز بوت کمپ AZ-104، فرصتی طلایی را برای علاقه‌مندان به تکنولوژی فراهم کرده است.
این دوره آموزشی با تمرکز بر روی مایکروسافت آژور، شما را برای آزمون AZ-104 آماده می‌کند. با شرکت در این بوت کمپ، مهارت‌های خود را در زمینه مدیریت و پیکربندی خدمات ابری بهبود بخشید و از دانش اساتید برجسته بهره‌مند شوید. شرکت‌کنندگان فعال و برتر این دوره همچنین شانس دریافت ووچرهای تخفیف ۵۰درصدی برای این آزمون را خواهند داشت، که می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف برای شرکت در این دوره باشد.
برگزاری این بوت کمپ در فصل گرما، به شما این امکان را می‌دهد تا با انرژی بیشتری به یادگیری بپردازید و از روزهای بلند برای مطالعه و تمرین استفاده کنید. دوره AZ-104 به شما کمک می‌کند تا با مفاهیم پیشرفته‌ی آژور آشنا شوید، از جمله مدیریت منابع، پیکربندی و نظارت بر شبکه‌ها، و بهینه‌سازی هزینه‌های ابری. این دانش فنی نه تنها به شما در آزمون کمک می‌کند، بلکه در مسیر شغلی شما نیز تأثیرگذار خواهد بود.
از شما دعوت می‌کنیم که این فرصت را با دوستان و همکارانتان به اشتراک بگذارید و آن‌ها را نیز به شرکت در این دوره تشویق کنید. با گسترش این خبر، کامیونیتی مایکروسافت فارسی را در رسیدن به هدف خود که ارتقاء مهارت‌های فنی در جامعه فارسی‌زبان است، یاری می‌کنید.
لینک های ثبت نام برای هرجلسه در انتهای این پست در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

عزیزانی که مایل به دنبال کردن سشن های بوت کمپ در پلتفرم لینکدین هستند لطفا با دنبال کردن پست های مایکروسافت فارسی در پیج ما در لینکدین منتظر پروموشن لایو ایونت های بوت کمپ باشند.

همچنین لینک لایو یوتیوب سشن ها نیز به زودی اضافه خواهد شد

به امید موفقیت تک تک شما همراهان

☀️ Hello Summer! 🏖️😎
Summer boosts our energy and enthusiasm, making it the perfect season for learning and achieving new goals. The Microsoft Farsi Community’s AZ-104 boot camp focuses on Microsoft Azure, preparing participants for the AZ-104 exam. This training enhances skills in managing and configuring cloud services, with top participants eligible for 50% discount vouchers for the exam. The boot camp leverages the long days for study and practice, covering advanced Azure concepts like resource management and cost optimization. Sharing this opportunity helps spread knowledge and support the community’s goal of enhancing technical skills in the Farsi-speaking community.

لینک های ثبت نام

(جلسه اول برگزار شد و از لینک زیر قابل مشاهد مجدد می باشد)
SESSION # 1: 7TH JULY
AZ-104 | Everything you need to start
YOUTUBE SESSION # 1
.
(جلسه دوم برگزار شد و از لینک زیر قابل مشاهد مجدد می باشد)
SESSION # 2: 14TH JULY
AZ-104 | Manage identities and Governance
YOUTUBE SESSION # 2
.
(جلسه سوم برگزار شد و از لینک زیر قابل مشاهد مجدد می باشد)
SESSION # 3: 21ST JULY
AZ-104 | Azure Storage and Databases
YOUTUBE SESSION # 3
.
(جلسه چهارم برگزار شد و از لینک زیر قابل مشاهد مجدد می باشد)
SESSION # 4: 28TH JULY
AZ-104 | Workshop #1 Let’s do some magics
YOUTUBE SESSION # 4
.
(جلسه پنجم برگزار شد و از لینک زیر قابل مشاهد مجدد می باشد)
SESSION # 5: 11TH AUGUST
AZ-104 | Azure Network and Security
YOUTUBE SESSION # 5
.
(جلسه ششم برگزار شد و از لینک زیر قابل مشاهد مجدد می باشد)
SESSION # 6: 18TH AUGUST
AZ-104 | Azure Compute and PaaS Services
YOUTUBE SESSION # 6
.
(جلسه هفتم برگزار شد و از لینک زیر قابل مشاهد مجدد می باشد)
SESSION # 7: 25TH AUGUST
AZ-104 | Azure Monitoring and Log Security
YOUTUBE SESSION # 7
.
(جلسه هشتم برگزار شد و از لینک زیر قابل مشاهد مجدد می باشد)
SESSION # 8: 1ST SEPTEMBER
AZ-104 | Workshop #2 I know Azure! Show me!
YOUTUBE SESSION # 8
.

0 مورد نقد و بررسی

→ خواندن مطلب قبلی

پردازش زبان طبیعی

خواندن مطلب بعدی ←

فضای ذخیره‌سازی ابری و پشتیبان گیری دیتا در اژور

۵ مورد نظر

  • درود وقت شما بخیر و خداقوت همگی تیم بی نظیرتون

    با اینکه از سال ۲۰۱۹ با مایکروسافت کلود و آژور کار میکنم ولی هر باز که بوت کمپ های شما رو میبینیم یک دنیا مطالب تازه از شما می آموزم. همیشه آرزو داشتم ما هم در این سرای غربت یک اینچنین مجموعه کاربلد و قوی داشته باشیم. به سهم خودم دست تک تک شما رو میبوسم و قدردنتون هستم.
    راسش من یکبار az104 را امتحان دادم اینجا محل اقامتم (اتریش) ولی متعسفانه موفق نشد، این سری با شما جلو میرم و ایمان دارم موفق خواهم شد و در ادامه az305 رو هم با کمک شما خواهم گرفت.

    دم همگی شما گرم و برکت خداوندگار همیشه با شما باد.

    ارادتمتند شما
    سیامک ناخدایی

    linkedin.com/in/siamak-nakhodaei-6a6b4966

  • سیامک عزیز خوشحالیم که دوستان خوبی چون شما در جامعه مایکروسافت فارسی داریم. با ما در گسترش این مطالب همراه باشید و قطعاَ با تلاش و پشت کار به موفقیت های بیشتری دست خواهید یافت

  • من با دوره az-900 با شما هستم،خواستم تشکر ویژه ای کنم بابت وقت،انرژی و دوره خوبی که فراهم کردید.امیدوارم بهترین ها نسیب تون باشه…

  • رضا ی عزیز. از نظر انرژی بخش شما سپاسگزاریم. موفقیت جامعه فارسی زبان متخصص مایکروسافت فارسی که بدون تلاش های پیوسته خودتون قابل دسترس نیست، آرزوی ماست.

  • بسیار ممنون محتوای بسیار ارزشمندیست. متاسفانه به دلیل همزمانی با موضوع دیگر امکان حضور آنلاین نداشتم و به صورت آفلاین دنبال میکنم.

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین