• ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آشنایی با Microsoft Viva

Microsoft Viva یک پلت فرم تجربه کارمندی یکپارچه است که در Microsoft 365 و مایکروسافت تیمز ساخته شده است که به شما امکان پشتیبانی از ارتباط، بینش سازمانی، تبیین اهداف و رشد در سازمان خود را با استفاده از زیرساخت های موجود می دهد. Viva به راحتی قابل تنظیم و توسعه است، از هر جایی که کار می کنید قابل دسترسی است و از انواع ادغام شرکای نرم افزاری پشتیبانی می کند تا در جریان طبیعی کار به برنامه های پیشرو در صنعت دسترسی داشته باشید. Viva یک پلتفرم باز و قابل توسعه است. شرکا و توسعه دهندگان می توانند از جعبه ابزار و API برای برنامه های پشتیبانی شده Viva استفاده کنند. به عنوان یک تجربه یکپارچه، مدیران می توانند از تجربه مرکز مدیریت Microsoft 365 برای دسترسی به تنظیمات هدایت شده برای استقرار Viva استفاده کنند. اجزای اصلی این سرویس به شرح زیر می باشند:

Viva Connections

کارمندان را با ابزارها، اخبار و منابع در Microsoft Teams متصل کنید. محتوا بر روی داشبورد نمایش داده می‌شود و برای هر فرد بر اساس نقش، منطقه و علایق آنها تنظیم می‌شود.

بیشتر بخوانید…

Viva Engage

افراد را در سراسر سازمان گرد هم می آورد تا با مدیران، همکاران و گروه های کاری ارتباط برقرار کنند. همچنین می‌تواند به افراد کمک کند تا پاسخ‌ها و ایده‌ها را جمع‌سپاری (crowdsource) کنند، کار و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، و به محل کار خود احساس تعلق پیدا کنند. برنامه Viva Engage این تجربیات را در مایکروسافت تیمز ادغام می کند و ویژگی های جدیدی را معرفی می کند. این ویژگی‌های جدید همچنین در برنامه‌های وب، دسکتاپ و موبایل Viva Engage ظاهر می‌شوند، بنابراین مهم نیست که کارمند از کجا متصل می شود، محتوا و مجموعه ویژگی‌های یکسانی را مشاهده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید…

Viva Glint

درک و بهبود تعامل کارکنان با این برنامه میسر می شود. سازمان‌ها با نظرسنجی‌های سراسری درون سازمان‌ی و انجام اقدامات توصیه‌شده برای هدایت نتایج کسب‌وکار، سریعاً به درکی از تجربه سازمانی کارمندان می‌رسند. پرسش‌ها و برنامه‌های عملیاتی بر اساس دانش کسب شده از عموم کارکنان، برای هدایت برنامه‌های تعاملی کارکنان که از تجربه های سازمانی پشتیبانی می‌کند می باشند. رهبران و مدیران می‌توانند نتایج آن را برای درک پیشرفت ها و فرصت‌ها، مقایسه عملکرد با معیارها و دریافت پیشنهادات شخصی برای دوره‌های آموزشی مورد نیاز و سایر اقداماتی که از نتایج مثبت کسب‌وکار پشتیبانی می‌کنند، مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید…

Viva Goals

تیم‌های کاری را با اولویت‌های استراتژیک سازمان، نتایج پیش‌رو و رونق کسب‌وکار هماهنگ کنید. با Viva Goals، می‌توانید کارمندان را به اهداف سازمان خود متصل کنید و نتایج کسب‌وکار را برای توانمندسازی افراد و تیم‌ها برای درک تأثیر آن‌ها هدایت کنید.

بیشتر بخوانید…

Viva Insights

بهره وری و رفاه را از طریق بینش ها و توصیه های مبتنی بر داده و محافظت از حریم خصوصی بهبود دهید. Viva Insights ارتباطات، دانش، یادگیری، منابع و بینش را در یک تجربه کارمندی ترکیب می کند که به طور یکپارچه در برنامه هایی که کارمندان هر روز از آن استفاده می کنند، مانند مایکروسافت تیمز، ادغام می شود.

بیشتر بخوانید…

Viva Learning

یادگیری سازمانی را با اتصال محتوای آموزشی درون سازمان خود با سیستم های مدیریت یادگیری، ارائه دهندگان شخص ثالث و مایکروسافت، وارد جریان کار کنید.

بیشتر بخوانید…

Viva Pulse

رهبران و مدیران را توانمند کنید تا در صورت لزوم به دنبال بازخورد باشند و بر اساس آن عمل کنند. با استفاده از الگوهای مبتنی بر تحقیق، تیم‌ها می‌توانند به سرعت تجربیات و پیشنهادات خود را به اشتراک بگذارند، و گزارش‌دهی به مدیران کمک می‌کند تا مشخص کنند چه چیزی خوب کار می‌کند و در طول زمان روی کدام حوزه‌ها تمرکز کنند.

بیشتر بخوانید…

 

منبع این مطلب برای مطالعه بیشتر

صفحه اصلی محصول 

 

0 مورد نقد و بررسی

→ خواندن مطلب قبلی

آشنایی با Dynamics 365

خواندن مطلب بعدی ←

آشنایی با مایکروسافت Fabric

محبوب ترین