• ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آشنایی با مایکروسافت ۳۶۵

مایکروسافت ۳۶۵ چیست؟
مایکروسافت ۳۶۵ یک پلت فرم بهره وری مبتنی بر ابر است. این برنامه بهترین برنامه های بهره وری را از Office 365 با مدیریت پیشرفته دستگاه، امنیت هوشمند و خدمات آنلاین نوآورانه گرد هم می آورد. Microsoft 365 می تواند به شما و سازمان شما در هر اندازه ای کمک کند. ابزارهای مایکروسافت ۳۶۵ به افزایش بهره وری، همکاری و ارتباطات ایمن در بسیاری از دستگاه ها کمک می کند، چه در خانه، چه در سازمان یا در حال حرکت باشید. مایکروسافت ۳۶۵ تجربه ای قابل اعتماد، ایمن و مدرن را برای همه تضمین می کند. مایکروسافت ۳۶۵ طراحی شده است تا به شما کمک کند با برنامه‌های نوآورانه، به سرویس‌های ابری هوشمند و امنیتی در سطح جهانی دست یابید.

بیش از ۱۰ سال پیش مایکروسافت آفیس ۳۶۵ را معرفی کرد، نرم افزاری به عنوان یک سرویس که ممکن است با آن آشنا باشید و از آن استفاده کرده باشید. آفیس ۳۶۵ که از مجموعه آنلاین بهره‌وری تجاری مایکروسافت (BPOS) تکامل یافته است، برای گردآوری محصولات آنلاین موجود خود در یک سرویس ابری به روز طراحی شده است. این برنامه برنامه‌های بهره‌وری اصلی مانند Word، Excel، PowerPoint، OneNote، Outlook و غیره و خدمات همکاری و ارتباطی مانند Microsoft Exchange، SharePoint و Skype for Business را ترکیب می‌کند. آفیس ۳۶۵ راهی برای رشد تجارت آفیس محور و گسترش خدمات ارتباطی و همکاری بود. ابتدا با هدف کاربران شرکتی، در نهایت نسخه های به روز شده اشتراک های آفیس ۳۶۵ با هدف مشاغل، مصرف کنندگان و دانش آموزان با اندازه های مختلف منتشر شد. این نسخه ها شامل سرویس های جدیدی مانند OneDrive بود.

طی چندین سال گذشته، برنامه‌ها و خدمات بهره‌وری ابری مایکروسافت بسیار فراتر از آنچه که مردم به طور سنتی به عنوان “Office” فکر می‌کنند، رشد کرده‌اند که منجر به مایکروسافت ۳۶۵ شده است. تغییر نام آفیس ۳۶۵ به مایکروسافت ۳۶۵ نشان‌دهنده گسترش ویژگی‌ها و مزایای فراتر از آفیس اصلی است.

برای کسب اطلاع بیشتر و دسترسی به مسیر آموزشی مایکروسافت ۳۶۵ به لینک زیر مراجعه نمایید:

لینک مایکروسافت لرن برای یادگیری مایکروسافت ۳۶۵

لینکدین اختصاصی مایکروسافت ۳۶۵

لینک سرویس های نرم افزاری ارائه شده در مایکروسافت ۳۶۵

 

0 مورد نقد و بررسی

→ خواندن مطلب قبلی

Youtube Record – MSFarsi AZ-900 Bootcamp – Getting ready for Certification and Exam Preparation

خواندن مطلب بعدی ←

آشنایی با مایکروسافت پاور پلتفرم

محبوب ترین