• ۲۵ مهر ۱۴۰۳

Power Apps Deep Dive: Expert Q&A Workshop for Developers [NOV.10]

سلام به همراهان عزیز. رویداد بعدی مایکروسافت فارسی باز هم برای علاقمندان Power Apps که به شکل ورکشاپ است، به شرح زیر به اطلاع می رسد:

در رویداد «بررسی دقیق Power Apps: کارگاه پرسش و پاسخ تخصصی برای توسعه‌دهندگان» که در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۴ (مطابق با یکشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۰۳۰ به وقت تهران) برگزار می‌شود، توسعه‌دهندگان این فرصت را خواهند داشت تا با ” آرش ”   (Arash Aghajani) کامیونیتی لیدر Microsoft MSFarsi Community و متخصص Power Apps در مورد چالش‌ها و جزئیات فنی بحث کنند و پاسخ سوالات تخصصی خود را دریافت کنند. پس اگر سوال یا ایده ای در این خصوص دارید، از همین الان در بخش کامنت های این پست با آرش در میان بگذارید.

 

این رویداد در بستر مایکروسافت تیمز و به زبان فارسی ارائه می شود.

لینک ثبت نام: https://events.teams.microsoft.com/event/6ae6de66-3dbc-4148-a367-bb843a15c979@b4c9f32e-da17-4ded-9c95-ce9da38f25d9

 

Join us on November 10, 2024, for the event “Power Apps Deep Dive: Expert Q&A Workshop for Developers”. This session will offer developers a unique opportunity to dive deeper into the technical aspects of Power Apps and have their specific questions answered by an expert.

 

Presented by: Arash Aghajani in #farsi

 

#PowerAppsDeepDive

#AppDevelopment

#TechWorkshop

#DeveloperQandA

#MicrosoftPowerApps

#LowCodeDevelopment

#NoCodeDevelopment

#BusinessApplications

#AppSolutions

#DevCommunity

 

0 مورد نقد و بررسی

→ خواندن مطلب قبلی

Accelerating App Development with Power Apps [OCT.20]

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین